Godnatt?

Jag ligger i soffan och försöker komma på fler saker jag kan göra på datan så att jag inte behöver lägga mig. Jag har svårt att komma på någonting mer då jag redan har:
-Läst alla intressanta bloggar, dvs vääääldigt många minst 35.. det är alltså såna jag kan utantill i huvudet
-Varit inne på FB
-Kollat runt på diverse shoppping sidor (kan ändå inte köpa någonting så det känns ganska meningslöst)
-Kollat BB, glamourama, anagina show
-Vart inne på youtube och kollat på diverse musikvideos, intervjuer osv.
-Dansat i soffan till Look at me now i minst 10 minuter

Jag kommer inte på någonting mer kul man kan göra!?





Blir väl att gå till sängen och kolla på kvällens 2½ men avsnitt.. hoppas jag inte sett just det avsnittet alldeles för många gånger bara :P




fan blev kissnödig nu också. Fuck, bråttom.. hur fan stvas brottom? brottåm?... äsch har inte tid med detta stavandet. Ni fattar vad jag menar, måste rusa!!




Va fan, BRÅDIS KAN JAG JU SKRIVA, VARFÖR TÄNKTE JAG INTE PÅ DET!?!


Hejdåååå!

Kommentarer
Postat av: emma

vilka problem :P är du ledig idag? bråttom tror jag att det stavas :) look at me now? vad är det för låt? en svängig? :)

2011-05-06 @ 06:13:16
Postat av: Therése

Aaa, jag är ledig, men ska till skolan och plugga ett tag iallfall :) Låten är i inlägget under detta :)

2011-05-06 @ 10:42:08
URL: http://theserese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0