-----

Doh, nu pallar jag inte skriva mer. Eller jag kommer snarare inte på vad mer jag ska skriva, därav får jag fundera på det ett tag tills jag kommer på och fortsätta då istället.

Btw, jag har blivit riktigt hooked på att göra äggröra med korv och paprika i, perfekt mellanmål! Man blir ju inte så mätt på det men det duger tills man ska äta mat om någon timme eller så..







Haha, vad skadad jag har blitt av att sitta och skriva i word. Nu när jag avslutade meningen ovan tröck jag automatiskt Ctrl+S (spara i word)! Förövrigt stör jag mig på att glasögonen blir skitiga på 2 sekunder.. vet inte hur många gånger jag gjort rent dom idag och ändå är inte Elsa här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0