En kopp te

Hej hopp!

Nu sitter jag här i soffan och dricker en kopp te! Jag har blitt en riktig te drickare jag, dricker iallafall en kopp om dagen. Det är mycket om man jämför med förut, då kanske jag drack te en gång i månaden eller nåt. Men det blir väl så när man små fryser lite när man pluggar/sitter still..

Snart ska jag och Milad ner på stan, han ska köpa vantar och jag ska köpa en icke-flytade eyeliner. Ikväll ska jag kolla vampire diaries på 6an kl 19, (säsong 3 avsnitt 2 är de på nu, själv såg jag klart alla säsonger, igen, i förrgår) och klockan 20 blir de ju till att glutta på idol, såklart.

Hoppas ni får en bra dag!
Förtillfället dricker jag mycket granatäppel-te, det är gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0