Julshopping

Idag på stan införskaffade jag lite julgrejer. Det blev en ljusstake, julgardiner och en stjärna(en stående, inte en som hänger), sen har jag bytt ut alla blockljus till röda blockljus :) Lite julstämning än så länge. Sen vill jag köpa en sån där rund krans med belysning i, de är väldigt fina tycker jag!
Inne på hm hittade jag en tröja som jag tänkte ha på nyår.. Den kommer nog passa bra då eftersom jag planerat att vara med mamma, Leffe & Anki och äta god mat och sånt, så känner inte att jag behöver klä upp mig speciellt mycket, men ändå lite finare än till vardags :)


(Tänkte lägga upp en bild men hittar den inte på hemsidan, men det är som en vanlig tröja som är ljusgrå med sivertrådat i och en liten dragkedja i nacken..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0