Snart så....

... börjar EMA! Vad kul det ska bli, jag har laddat upp med godis..... IGEN, jag vet. Men det måste man ha till EMA eftersom det bara är en gång om året :) Undrar vilken låt Justin kommer sjunga, kanske Mistletoe(?) etfersom det var singeln, men den är ju definitivt inte den bästa på skivan. Å andra sidan kanske han inte sjunger någon av de nya låtarna eftersom alla är jullåtar...... Jag hoppas att det blir All I want is you, det är nämligen min favorit förtillfället.

Jag och Patricia har bakat sockerkaka också, gott! Och igår gjorde vi köttbullar! Duktigt tycker jag.. att det sen var jag som kom på idén att göra köttbullar är quite chocking.....


Jag har kommit på mig själv med att tänka delar av mina meningar på engelska.. Därför det blir så ibland när jag skriver också. Vissa saker låter helt enkelt bättre på engelska än på svenska tycker jag :)








20 minuter kvaaaaaaaaaaaaaaaar!

Kommentarer
Postat av: emma

http://www.blocket.se/ostergotland/Kattungar_37093275.htm?ca=14&w=1

2011-11-06 @ 21:42:45
Postat av: Therése

Naaaw, en massa sixten :(

2011-11-06 @ 23:36:07
URL: http://theserese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0