Tisdagen 29e November 2011

Godmorgon! (förmiddag)

Nu har jag äntligen lyckats vända tillbaka dygnet! Gick upp kl 9 idag.. Nu har jag suttit i soffan och ätit frukost samtidigt som jag kollat på Vampire Diaries och Efter tio. Idag borde jag ta mig i kragen och fortsätta skriva på mitt fördjupningsarbete som ska vara klart tills på fredag (helst torsdag, men det måste vara klart på fredag..), dock har jag INGEN LUST att sitta och skriva på det.. Men nu tänkte jag vara duktig att sitta och skriva effektivt tills Frisörakuten börjar strax innan kl 12. Jag tycker alltid att det är lättare att komma igång om man har en bestämd tid att sitta effektivt och sen får man göra någonting annat en stund!

Hoppas ni får en bra dag! Pöss




(P.S 21 dagar kvar tills jag åker hem!!! D.S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0