Torsdag 3e November 2011

Hejhoppgummisnopp!

Idag åker Milad till Nyköping, den lilla bajsen. JAG VILL OCKSÅÅÅÅÅÅ!!!
Någonting bra är att de lagt ut schemat för nästa moment.. Jag kommer antagligen åka hem den 16e december och tillbaka till Umeå den 8e januari! Göttigt vad länge jag kommer kunna vara hemma, naaaaaaaajs!!


Ikväll ska jag mysa med mig själv och äta goodis eller naturgodis, har inte bestämt mig (såna där svåra val i livet, ni vet) och se på Bad Teacher tror jag! Kommer bli lite läskigt att sova själv, men Patricia har sagt att det bara är att jag kommer över till henne om der blir FÖR läskigt, vilket gör att det känns bättre, jag sitter liksom inte i skiten om jag inte kan sova :P



Kommentarer
Postat av: emma

alltså! då måste du faktiskt komma och hälsa på mig i linkan när du stannar så länge! faaktiskt!

2011-11-03 @ 19:16:47
Postat av: emma

ps. jag kommer ju komma till nypan också.. men ändå! ta med dig mirja också när du ändå är på G ;) ds.

2011-11-03 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0