Kul kväll igår!

Dock lite små sliten nu känner jag. Men det gör inte så mycket.. Har ändå ingenting inplanerat idag förutom att ligga i soffan i min mysiga onepiece hela dagen! 

Igår var iallfall några av Milads lagkompisar, Stoffe och Patti här, sen gick vi ut på Corona. Vi hade egentligen tänkt att gå ut på Rex men det var en som inte var 21 ännu så de gick inte, men de va kul på Corona iallfall. Bra musik igår faktiskt! Jag och Patricia skulle ta minttu shot, de gjorde vi, men hon smuttade ju bara på sin för att hon tyckte det va så starkt, så tillslut tog jag hennes också. Man måste svälja allt på en gång annars bränns det så mycket att man inte får i sig hela.

Nu ska jag titta på en film, A little bit of heaven. Hoppas den är bra, pöss♥

Btw, jag blir hämtad av Andreas på Arlanda på tisdag kväll. Vääääldigt skönt att slippa sitta på arlanda i nästan två timmar och vänta på ett tåg hem. Tack så mycket Andreas!! :)

Kommentarer
Postat av: emma

haha WoW! tar du 2 shots alldeles på eget initiativ? :D SHIT POMMES!

2011-10-23 @ 15:03:48
Postat av: Therése

nej 3.. så de så! ;P

2011-10-23 @ 17:00:27
URL: http://theserese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0