00:50

Jahopp, nu börjar de bli dags att sova!

Idag har vart en rätt så chill dag, var i skolan i typ 45 minuter, har handlat mat till helgen, skohylla och rullgardin, städat och lite sånt.. Pratat med Emma i nästan en timme också! Alltid trevligt att umgås med Emmapemma även om det bara är över telefon, men de är ju bättre än ingenting alls! (Och jag ska vara jätte överraskad när du ringer och grattar mig på lördag, PROMISE!) haha..







AAAAAAAAAAAAAHHH, IMORGON KOMMER LA FAMILIA!!!!!!!!!!!!
Utan att överdriva för 5 öre ser jag ut precis som
svampbob gör på den här bilden när jag tänker på
att de kommer IMORGOOOON!!(IDAG FÖR BÖVELEN!!!)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha gud vilken söt bild! man ser verkligen hur ivrig svampbob (du) är! :)

2011-09-23 @ 11:06:14
Postat av: therese

jaa, jag tyckte att den var väldigt passande!^^

2011-09-23 @ 14:17:01
URL: http://theserese.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0