Fredag 2a september 2011

Godmorgon! (även fast jag vart vaken sen kl 9) Sen vi kom fram till Ume har det städats en hel del och plockats ner en massa saker i förrådet. Idag ska det storhandla mat, en rullgardin och ett par gardinstänger! Tvätta ska vi också göra... låter det kul? Njaa... inte direkt.

Förkyld är jag också, vart det sen i måndags. Detta har gjort fixandet här hemma lite jobbigt, blir jätte svettig av att dammsuga liksom, men vad fan.. det beövdes ju :P Hur som helst, nu har iallfall snoret slutat rinna och det är jag rikti gla' för! Så nu hostar jag bara och har masa slem i halsen. Intressant huh? Det jobbigaste med att näsan rinner tycker jag är att man blir så torr runtom näsan i typ en vecka efteråt. As jobbigt.

Kommentarer
Postat av: emma

usch! jag har också varit förkyld & simon med :/ men det är bara & ligga i så försvinner förkyldfan snart! ;)

2011-09-02 @ 15:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0