Godkväll...?

Jahopp.. nu har de vart lite småtråkigt en stund att ligga o slappa i soffan alldeles ensam. Jag har läst alla bloggar jag kan komma på, dvs vääääldigt många, kollat på några tv program, ledsnat på det, suttit med datan i knät lite till... Vädret är fortfarande lika tråkigt, jag hör hur regnet smattrar mot fönsterbläcket och vinden viner som bara den.

Är det då konstigt att jag blir sugen på att äta någonting? Popcorn har jag redan smockat i mig, nästan en hel påse... nästan.




Se upp nachos!!! Här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: emma

haha gå och lägg dig! varför sitta uppe och ha det tråkigt när du kan sova? ;)

2011-09-08 @ 09:20:32
Postat av: therese

för jag skulle hämta milad från nollningen :P annars hade jag lagt mig :P

2011-09-08 @ 18:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0