Ny vecka

Idag är det måndag och en ny vecka. Dagen har spenderats tillsammans med Diana. Först var vi in till hamnen i Nyköping och åt glass i det fina vädret. Dock satte jag mig under ett parasoll så att ingen mås-jävel skulle skita på mig som förra året. haha.
 
Därefter åkte vi hem till mig och halv dog i soffan framför MTV. Trötta båda två och ändå var klockan inte mer än 14.30! Men jag antar att det blir så när vi båda brukar sova länge eftersom vi jobbat mycket natt i sommar. 
 
Imorgon ska jag jobba på fritids, 10-17. Senast jag jobbade där var i början av juni, så det ska bli kul att vara där igen!
 
Ha de gött!
 
 
 
Åh, just det!! Måste ju visa min otroligt fina almanacka, från personligalmanacka.se. Ni ser ju vem som pryder fram- & baksidan... höhö.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0