Härlig promenad med skavsår

Nu sitter jag här och dricker en kopp té (kan man bli beroende av té? I så fall tror jag att jag har blivit det) och har precis tänt en brasa. Det är ju lite kyligt idag, men definitivt inte så kallt som det var i helgen.

Promenaden blev inte så lång, gick i 40 minuter. Det blev så jäkla svettigt. Hade på mig täckbyxor, vinterkängor (fick skavsår efter en liten stund, ajajaj!!), halsduk, mössa, vantar och jackan såklart. Nu i efterhand tror jag att jag borde skippat vantarna, vinterkängorna och täckbyxorna... Men då vet jag ju det till nästa gång! När jag kom hem duschade jag, hängde tvätt och åt lunch. Till lunch blev det pyttipanna, två ägg och rödbetor. När jag var liten var jag inte speciellt förtjust i rödbetor men nu tycker jag att det är riktigt gott! Tänk vad smaken ändras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0