Pannkakor på kvällskvisten

Idag har jag hängt med Cecilia och Elsa. Jag har hjälp C med hennes blogg, så nu ser den ut såhär. Så kollade vi på TVD när Elsa sov, även fast jag redan sett det senaste avsnittet två gånger i fredags när det kom ut hade jag naturligtvis ingenting emot att se det idag igen. Kan knappt bärga mig tills på fredag när nästa avsnitt kommer! Riktigt spännande nu!

För typ en timme sen åkte jag hem till C för att skriva ut papper tills imorgon (mammas skrivare funkar ej) och då hade jag turen att bli bjuden på pannkakor med lingonsylt och bacon! En massa socker på lingonsylten så blev det nästan som jordgubbssylt... hehe.


Nää, nu ska jag fortsätta kolla på fuskbyggarna! Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0