Torsdag 23 februari 2012

Hej!

Idag har jag vart hos tandläkaren med tanden som gör ont. De spolade rent med cordisyl precis som de gjorde i somras. Dock fick jag bedövning denna gången för förra gången gjorde de ont när hon höll på att spola. Idag gjorde det inte alls ont under tiden de höll på, däremot gjorde de svin ont i cirka en timme efter.. Tur att det gick över efter ett tag. Förtillfället känns det ungefär som det gjorde innan jag gick dit. Meeeeen, som tur är har jag ju tandvårdsförsäkring så besöket kostar ju ingenting när jag är där.

Imorgon blir det jobb för min del och löning för de som har några pengar att få, vilket inte inkluderar mig denna månad. Har dock räkningar som ska betalas, precis som vanligt. POOOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0