Dagen

Idag vaknade jag halv sju och var pigg men lyckades somna om till tio över 8. Sen blev de frukost, efter det kollade jag de där Justin grejen på MTV, därefter BB avsnittet från igår och sen började jag och Leffe såga upp stockarna som Andreas lassat av på tomten och klyva dem till ordentliga vedpinnar! Sen blidde det lunch. Andreas och Elsa kom hit, så Andreas hjälpte Leffe med veden och jag tog med Elsa ut och gungade och grävde i den sista lilla snö plätten som finns kvar på baksidan. Det var skoj. Kort och gott är det väl så min dag sett ut.

Kommentarer
Postat av: emma

tänk vad snabbt vädret kan förändra sig! när jag var hos dig för två veckor sedan var det snö! :)

2012-03-02 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0