Geek-Day

Jag har kommit på en sak. Fredagar är verkligen min geek dag. Ska nog börja kalla den för geekdag istället för fredag. TVD avsnittet var super bra och nu har jag precis kollat sista avsnittet av Jersey Shore för den här säsongen... Trsit.

Idag på eftermiddagen kom Elsa hit från dagis och sen kom även Andreas. Blev fika. Sen stod jag på crossen i 30 minuter (HEJJA!!), och efter det blev de pizza! Kebabpizza för min del, det var vääääldigt längesen jag åt det. Men riktigt gott, de är det. Dock inte i klass med Kärnans oxfilé pizza i Umeå! 

Har även pratat med både Emma & Patti idag, vilket gjorde mig på gott humör!.. Pattilainen drar till Kina på torsdag och kommer inte hem förrän i Juni nångång. Buhu. Men i sommar ska hon komma till mig och hälsa på!


Jag tycker att min fina vän kommer befinna sig liite för långt borta....
Men jag tror att hon kommer trivas som fisken i vattnet och knappt vilja komma hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0