Måndag 12 Mars 2012

Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Leffes födelsedag, hurra, hurra, hurra!!

Dagen startades med en promenad mellan 9 och 10. Suttit i solen på förmiddagen var väldigt varmt och skönt. På eftermiddagen var jag ner till vårdcentralen för jag fått nån typ av utslag. Tydligen var det pga av nån av mina allergier och en del av det hade blitt infekterat för att jag kliat på det. Så nu ska jag knapra Pencillin i 10 dagar och tavegyl en till två gånger/dag mot klådan, samt fortsätta smörja med Mildison.

Imorgon ska jag jobba i köket med varuplock mellan 7-13.30, första gången, hoppas de går bra.. men det gör det nog!


Kommentarer
Postat av: emma

hälsa leffetito grattis! :)

2012-03-13 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0