Onsdag 28 Mars 2012

Hej hopp gummisnopp!

Idag har jag fått hopppa in extra på mammas jobb några timmar. De va kul, ska vara där imorgon också, men då mellan 8.30-16.30, så då blir de lite mer timmar!

Från köket ringde de också nu när jag kom hem, så där ska jag vara på fredag 7-11, kanske längre om de behövs.. NAJS att veta vad jag ska göra resten av veckan, de är ju inte ofta det händer precis. Bra att få jobba lite, då har jag säkert lite pengar över nästa månad så jag kan åka och hälsa på Emma!! TJOHO!

Nää, nu ska jag ställa mig på crossen för imorgon kommer jag inte hinna med nån träning eftersom jag ska passa Elsa efter jobbet fram till kl nio. Och efter det är de välan bara att åka hem och lägga sig. Så idag blire stenhårt, även fast jag inte känner mig sådär övertaggad.. Men ack så skönt det känns efteråt!

Kommentarer
Postat av: emma

Du är duktig som tränar så hårt! :)

2012-03-28 @ 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0