Måndag den 12 november 2012

Godkväll!

Jag har en liten paus i mitt läsande, Mr Grey slutar aldrig att förvåna... Blir det en filmatiserng av bökerna (som det varit tal om) så måste Mr. Grey spelas av Ian Somerhalder, måste måste måste! Även om Mr. grey enligt boken är rödhårig (det passar dock inte alls).
Hur som helst. Idag har jag jobbat till kl 15. Sen har det väl egenligen inte hänt så mycket mer förutom att jag suttit klistrad och sträckläst Fifty Shades Darker, sjuuukt bra! hehe 
 
Pratat med Patti har jag gjort också, det var skoj! Vi ringer vanligtvis ALLTID om varandra. haha.
 
Nu ska jag återgå till boken, tjing!
Förhoppningsvis Mr.Grey! (hittade bilden på tumblr)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0