Thoughts

Någonting som gjorde mig irriterad när jag kollade på x-factor (sverige) idag på tv4play var såklart att Malcolm åkte ut. Vad hände liksom?! Klart att juryn röstade ut honom eftersom han är det största hotet. Jag tyckte han var grym, som vanligt. Tur att låtarna finna på spotify! 
Sen var de fel person som åkte ut i x-factor usa också.. även juryn som röstade ut den tjejen. 
 
Nog om det...
 
 
Det känns så jävla gött att jag kommit igång med träningen igen. Hoppas hoppas hopppas att jag håller i det nu också och inte blir slapp efter en månad eller två. Man mår såå mycket bättre när man tränar, blir allmänt piggare och gladare och det är ju en så jäkla bra känsla man får efter ett riktigt jobbigt träningspass.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0