Favoritvantarna

Nu kom jag på vad jag drömde i natt (bara sådär, haha)!! Jag drömde iallfall att jag var nere på ica supermarket(som förövrigt inte ens finns kvar längre) här i Oxelösund, och där ser jag en korg med vantar, men inte vilka vantar som helst! Utan jag såg mina gamla favoritvantar som jag för några år sen tappade den ena utav när jag stod i kön till krogen. YEEEES tänkte jag (i drömmen), ända tills jag märkte att det endast var en (EN enda) vante i hela korgen som var en sån vante, alla andra var bara grå i samma färg fast utan leopardmönstret.
 
fml.
 
OCH så var det ju bara en dröm.. jag har faktiskt fortfarande kvar den ena vanten som jag inte tappade i en låda någonstans.. snacka om att inte tappat hoppet om har finna den borttappade. haha.
 
 
 
 
sjuuuuuuuuuukt intressant att ta del av eller huur?!
 
hittade en bild på dem på google, nu va ni ju tvugna
att få se dem efter ett såhär ovanligt långt inlägg (för att vara mig)
blev tillägnat dem, några år efter försvinnandet. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0