22.32

Godkväll! 
Eftermiddagen spenderades på fritids! Var ett tag sen sist.. och vad stora alla fd. förskoleklass barnen har blivit, de har växt som ogräs under sommaren, haha. Hur som helst var det kul att vara där! 
 
När jag slutade jobbet åkte jag och mamma och bokade tid för seans. Det blir spännande att gå på, har länge velat göra det, men det har liksom inte blivit av bara. Därefter köpte mamma hem kattungemat och ett klösträd till lilla Stina som flyttar hit i mitten av oktober. Sen bjöd jag mamma, Andreas & Elsa (vi mötte dem på motorvägen på väg in till stan, precis när jag och mamma pratat om att vi börjar få lite Elsa cravings.. efter ca 30 timmar sen vi träffades sist, så de va ju passande) på donken.. jag var as hungrig. Nöden har ingen lag. punkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0