Hemma igen!

I Söndags kom jag hem från Umeå, flyget var 1 ½ timme försenat, vilket var mindre kul.. men det kunde ju vart värre. Hur som helst hade jag en bra vecka! 
 
I fredags var det fest hos mig (haha).. (eller hos Milad rättare sagt, dock var det för att jag var där!)
 

Jag, Patti, Madde & Lina för den som inte visste det men ville veta..

Linas vän Petra ville bestämt inte vara med på kort, det här var det bästa som fanns i kameran..

(Jaa, de är jag som står och håller huvudet upp&ner så att Pattilainen fick testa vara blond (vi har gjort detta förr, extremt rutinerade vid det här laget)..)

Lala, och hennes tyska vän!
 
Kvällen slutade med att kanske-Madde(hahaha) gick hem när vi skulle ut, några åkte till Allstar, jag, Milad, Patti mfl var på väg till Corona när vi tre bestämde oss för att gå hem och äta fattiga riddare ala Pattovic istället...! Bra avslut på en bra kväll!  

Kommentarer
Postat av: Milad

Vilken rolig kväll de va! Fina bilder också! :)

Visst ser jag brun ut när jag sitter mellan dig och Madde? :D

Svar: ja, något! :P
Therése

2012-09-13 @ 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0