Som ett barn på julafton

Igår var det födelsedagsfirande (i förskott) för mig här hemma.
Det är inte ofta jag blir överraskad, men igår blev jag det! Emma kom nämligen hit igår tillsammans med Andreas, mitt i maten. Hon och mamma hade tydligen planerat det. Jag trodde bara att det var Andreas som var sen (är ju inget ovanligt med det, med tanke på hans jobb) men sen visade det sig att det var Emmas buss som varit sen och Andreas skulle plocka upp Emma på busstationen så de var därför dem va lite sena. 
 
Till efterrätt blev det en himmelskt god tårta som mammas jobbarkompis Veronica bakat, med smak av saltlakrits och hallon. Kanon fin var den, ni ser ju på bilderna nedan.. (och nej, jag hade inte sagt någonting om att jag ville ha en Bieber tårta (det hade jag inte ens tänkt på själv)..)
Av mamma och Leffe fick jag Bieber påslakan-set och pengar. Av Anki fick jag presentkort på hm och av Emma fick jag ett par örhängen från guldfynd som passar perfekt till min ring! 
 
Det var riktigt roligt att allting var så genomtänkt utan att jag ens sagt någonting. Emma kom, jag fick världens finaste tårta, Bieber-lakan & örhöngen som jag själv kollat på men varit för snål för att köpa. 
När de frågat vad jag önskar mig har jag bara sagt pengar för jag visste inte vad jag ville ha riktigt, men det visade sig att dem visste det bättre än vad jag gjorde.
 
Jag kände mig verkligen som ett barn på julafton! 

TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0