Söndag den 27 januari 2013

Godkväll! 
 
Första gången jag skrev 2013 här tror jag...? eller?.....
Jag är as nöjd för jag har kommit in i träningen ingen! Dock nästan för mycket tror jag.. Igår hade jag nämligen tänkt ha en vilodag, men då köttade jag på crossen. Jag kände ju faktiskt för det så då kan jag väl lika gärna passa på tänkte jag, så skulle vilodagen varit idag istället. Men så blev de inte heller, gick ut på en långpromenad istället, 1 mil för att vara mer exakt, i rask takt. 
 
Såååååå, imorgon ska jag vila! Grejen är den att när jag kommer in i det här med träning riktigt ordentligt så tröttnar jag ett par månader, och jag vill ju att det ska hålla i sig. SÅ jag ska försöka ha två, minst en vilodag i veckan när jag inte ska träna. punkt. 
 
aaah, va väl typ det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0