Här vill jag bo!

Sitter och kikar på lite resor, skulle vilja åka iväg ett par dagar i sommar men vet inte riktigt vart. Först var jag lite inne på budapest, barcelona eller paris, sen hittade jag Monte-carlo i Monaco. På bilderna såg det fantastiskt ut och innan jag hann börja kolla priser anade jag att det skulle vara dyrt. Kollar först runt på det billigaste. Och det är väl söta små hotell.. men som vanligt spårar jag ur när jag kollar på resor. 
 
Jag hittade himmelriket, Hermitage hotel Monte-Carlo! Där skulle jag kunna stanna föralltid!

Dock kändes det som en kniv i hjärtat när jag kollade priserna, det billigaste rummet det har kostar 4000kr/natt och det dyraste på ca 75000kr/natt, och naturligtvis var det just den dyraste diamond-sviten jag fastnade för. Attans!

För att man ska förstå hur vackert det är kan ni klicka här, och sen bläddrar ni ner lite och tar en virtual tour, jag dog nästan...
 












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0