Måndag!

Imorse väcktes jag av att mobilen ringde exakt 07.08. Jahapp tänkte jag där rök mellandagsrean jag hade tänkt att gå på idag. Men ikke! :) Visst, det va jobbet som ringde och frågade om jag kunde jobba, men jag slutade ju kl 13.30, så de va ju bra!

Sen åkte jag och mamma in till stan och gick där en stund. Jag köpte.. hmm. 1..2..3..4..5.... toppar och en mascara (false lash effect mascara) har inte provat den förut, men jag har hört att den ska vara bra, så jag hoppas på det :) (haha, lite kul, jag kan verkligen se fram emot att prova nytt smink).. två av topparna va bara baströjor :) billigt och bra iallafall :) gick väl på ungefär 400 kr eller nåt, och mascaran kostade 175 kr, så topprna va billiga och bra! :)

Imorgon ska jag gå på stan med min älskling :) Meen, sen på kvällen vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske måste jobba förmiddag på onsdag så det är väl inte värt att planera nåt speciellt.


Jag har tänkt på en sak. Jag älskar att planera saker. Men bara vissa saker, sånt som är viktigt för mig så att jag liksom kan vara lugn och vet att jag kommer hinna med det. Mindre viktiga saker är sånt jag gärna gör spontant. Viktiga saker gör jag ju iofs också gärna spontant. Men planerar hellre^^ höhö. kom bara att tänka på det :)


Såå, Diana, nu fick du dig ett inlägg ;) haha....

Kommentarer
Postat av: Dionkaa

taaack Therese Mkt uppskattat måste ja sägaa :D<3

2009-12-28 @ 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0