Äntligen fredaag :D

Heej! :) Vad skönt att det äntligen är fredag! Dagen började med att de ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba i veckan, och visst kan jag det! Så jag jobbar imorgon eftermiddag och på söndag förmiddag, sen tre dagar till nästa vecka, så det känns skönt att jag kan planera nu i en vecka framåt iallfall :)

Eftersom jag blev väckt av att mobilen ringde halv 10 (haha) så va det ju lika bra att gå upp eftersom mamma har gett mig och Leffe order att städa innan hon kommer hem från jobbet och hon slutar nu (12.30), så städningen är redan klar, så det känns ju skönt :)

Ikväll blir det paty :D Ska bli riktigt roligt, det har jag verkligen sett fram emot, de va ju ett tag sen sist!

Tjing!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0