Äntligen fredag!

Jag ska snart iväg in till stan för att leta efter någonting att ha på mig ikväll tillsammans med Diana :) Ikväll blir det nämligen party!! Det ska bli skit kul och jag är svin taggad! :D Det va ett tag sen sist vi partade ihop, så de ska bli kanooon! Eller aa, det kan inte bli mkt annat när man är med dom :)

Jag är förövrigt riktgit trött på det här trista höstvädret! Jag vill bara åka iväg någonstans där det är varmt och skönt och sol varje dag! Oh vad det skulle vara najs att bara ligga och slappa på en strand hela dagarna och plaska i det ljumna vattnet. haha, inte bra att tänka på det. Nej, nu ska jag lära mig att uppskatta den alldeles för långa, tråkiga hösten och vintern :P

Nu måste jag nog skynda mig lite, ska dra om typ 30 minuter och jag är inte klar på långa vägar!

Förresten! måste bara påpeka att Carolina gynnings bok Ego woman är sjukt jävla bra, jag sträckläste halva boken igår kväll, sen va jag tyvärr tvungen att sova.

Hejdåå♥

P.S GRATTIS TILL MONA SOM FYLLER 21 ÅR IDAG!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0