Haha!

Halloj! :)

Nu är jag hemma hos Mona och vi har precis ätit tacos, riktgit gott!
Förut när vi va på affären och skulle handla grejer till tacosen så står vi i kassan. Jag packar i påsen och Mona står och ska betala.

Mona; Ehm.. vänta lite..
(jag kollar upp)
Mona; asså, jag hittar inte mitt kort, jag måste råkat lägga det i i min handväska, och den är hemma. Therése, har du prngar?
Jag; hmm, nej, de ligger hemma hos dig.
Kassörskan kollar konstigt på oss.
Mona; Du, (säger hon till kassörskan) tror du att du kan ha kvar påsen där bakom så kommer vi snart tillbaka, jag bor precis här borta..
Kassörskan tar emot påsen och fortsätter med nästa kund.

Vi skyndar oss hem till Mona och sen tillbaka igen.

Hahaha, de är sånt där som man tycker är jätte pinsamt just då, men som man oftast kan skratta åt efteråt. Det är ju sånt som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0