Irritationsmoment..

Någonting som irriterar mig fruktansvärt mycket är att kompostpåsarna är i papper. För det första går alltid kanten sönder när jag ska vika ner den, vilket gör att det blir hel konstigt sen när man ska kasta den. Om man inte ser till att allting man kastar i dom är snustorrt så läcker dom. De är mycket mindre än de gröna påsarna som fanns förut. Till sist, någonting som kanske främst beror på att jag är klantig, så missar jag påsen typ 50 % av gångerna jag ska kasta någonting i den.

Det sistnämda är särskilt jobbigt när man har tajta jeans på sig, är lite knepigt att böja sig och plocka upp det man tappade då, men som tur är går jag nästan alltid omkring i mjukisar hemma!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vik ner kanten innan du slänger sopor i den ;)

2010-04-30 @ 14:39:30
Postat av: therese

de är ju de jag gör :P och då går alltid kanten sönder

2010-04-30 @ 16:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0