En dag för nödvändiga sysslor


Hej!


Idag har jag haft en sån där dag när jag gjort nödvändiga saker. Jag har skrivit ett nytt CV och börjat söka sommarjobb. Jag har följt med Cecilia till barnmorskan (Anderas släp hade vält ute i skogen, så han hann inte), vet va jätte fränt att höra bebisens hjärta slå! Sen har jag faktiskt tagit spruta för hepatit A och en för hepatit B! De ni, två på en gång ;) haha. Men konstigt nog har jag ont i armen jag fick A vaccinet i men inte i den jag fick B , haha. Men antagligen är det för att jag spände mig lite innan A sprutan, för de va den jag fick först. Sen ska jag tillbaka dit igen och fylla på B sprutan strax efter vi kommit hem från teneriffa :)


Jag känner mig faktiskt riktigt duktig!! (Klappar mig själv på axeln) Funderar på att börja morgondagen med en långpromenad.. Om vädret tillåter, men det borde det väl?


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktigt :D vart ska du söka då?

2010-02-16 @ 19:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0