Ny bil och mer jobb!



Igår var jag med Leffe och hämtade hans nya bil i Eskilstuna! Riktigt fin är den. Med en massa onödigt funktioner som man så gott som aldrig kommer att ha användning av. Meeen, varför inte om man tycker att det är roligt och har råd?


För en liten stund sen ringde det från jobbet, eller bemanningscentralen som det är nu förtiden, och frågade om jag kunbde jobba ikväll mellan 17-20. Visst kan jag det. Så ska jag jobba imorgon mellan 6.45-16, lååång dag. Sen utgång på det. På söndag och måndag ska jag jobba mellan 17-20 igen. Vilket verkligen behövs, än så länge har jag ju inte jobbat någonting i februari. Så det är kanon!


Nu är det bara två veckor och 3 dagar till vi åker till Teneriffa, naaajs!^^

Kommentarer
Postat av: emma

utgång? with whoo? :)

2010-02-19 @ 18:06:53
Postat av: therese

Med Linda, Jonas, Marcus, Rickard och Mathias Böö, Madde och Simon.. Tror de va dom.. kanske nån mer :P

2010-02-19 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0