1a februari


Klockan är mycket nu, jag kan inte sova, I dunno why. Hm. Idag/igår, alltså söndag, skulle jag egentligen ha jobbat men jag känner mig fortfarande inte riktigt bra. Eller nu börjar det bli bättre. Så det va nog bra att jag var hemma iallfall. Även fast det är tråkigt att inte ha någonting att göra.


Såå, vad händer idag/imorgon då? (haha, vad krångligt det blev) Först ska jag ta mig en lång och härlig sovmorgon, som dessvärre antagligen inte kommer bli så lång, för det blir oftast inte det när jag tänkt mig att ha en lång sovmorgon. Sen ska jag faktiskt städa badrummet, skulle egentligen gjort det idag, men det får bli imorgon istället. Sen så kommer Milad hit. Får se vad vi hittar på. Jag skulle vilja gå en promenad, men om jag känner honom rätt så kallar han att gå runt kvarteret för en promenad, vilket tar ungefär 4 minuter.


Nej, nu ska jag ta mig i kragen och försöka sova, igen.

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0