Ledig dag idag :)

Hej!

Idag har jag vart ledig. Men jag har gjort en del iallfall! Först så hjälpte jag Leffe för han höll på att såga upp alla stockar som mamma fick av Andreas i julklapp. Så slände jag allting på en hög sen, skit jobbigt var det! Så nu har jag ont i ryggen :/ Tränat har jag också gjort idag! Hurtigt av mig :) haha. Och som belöning va de as god mat idag, grillat! Mitt i vintern, jag vet, men det är då det är som godast tycker jag för på sommaren äter vi det alltid så mycket att man tröttnar på det.

Nu har jag också bestämt att jag följer med Milad upp till Umeå den 3e februari, så är jag där i en vecka eftersom jag ska gå på Emma och Moas 20-års fest den 13e februari :) Så det ska bli kul! 

Snart bär de ju av till Teneriffa också! (eller snart och snart, jag intalar mig det iallfall) Så nu börjar det bli dags på att införskaffa en ny bikini eller två. Jag vill ha en vanlig helsvart. Sen funderar jag på den på bilden nedan från hm. Tänkte att det är ju kul att ha en som det är lite färg på också :)  


Riktigt bra strad kläder det här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0