I brist på annat

1. Tre namn jag lyssnar till: Therése, T, pottsork
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är bra på att lyssna (?)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag ältar saker och ting för mycket.
4. Detta är jag rädd för: Äckliga kryp
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, linser och kramar
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Hm, absolut inte kan.. Kan väl egentligen allt bara jag vill.
7. Detta tycker jag om att göra: Mysa med Milad :)
8. Detta vill jag göra just nu: Samma svar som på föregående fråga.
9. Bästa känslan: Kärlek
10. Värsta känslan: Oro
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Humor, omtänksam och ärlig
12. Är jag kär just nu? Ohja
13. Jag vill gifta mig.. Kanske, någongång.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa till Aruba, bli mamma.. och hmm. kommer ej på någonting mer just nu.
15. Min käraste ägodel: min kära dator
16. Något jag vill ha i present: Smycken tröttnar man aldrig på, haha.
17. Detta har jag på mig just nu: Svarta mjukisbyxor, en vit/grå randig t-shirt och Milads blå IFK nyköping tröja.
18. Favoritkläder: Någonting snyggt och bekvämt.
19. Favoritdjur: Katt eller hund, svårt att välja.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Går i perioder, men R&B förtillfället
21. Favoritlåtar just nu: Trey Songz- Your side of the bed, Janson Derulo- In my head
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste var naturkunskap, tråkigaste företagsekonomi
23. Stjärntecken: Våg
24. En bok jag älskar: PS jag älskar dig
25. En film jag älskar: Twilight filmerna.
26. Tv-program jag gillar: Two and a half men
27. Favoritdoft: Jean Paul parymen jag köpt till Milad, minns ej vad den hette.
28. Detta äter jag gärna: Tacos
29. Dricker helst: Coca-cola.
30. Favoritgodis: Salt lakrits eller choklad, svårt val.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Aruba
32. Färg på mina ögon: Blå, grön, grå?
33. Min längd: 166cm
34. Jag tror på: Kärleken
35. Jag spelar: Röj, haha. Men jag är sjukt bra på de!
36. Person jag beundrar: Mamma
37. Så här bor jag: Hos mami, ska kolla lägenhet imrogon, wiho!
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Noll
39. Det här tänder mig:
40. Det här gör mig avtänd: Öl lukt
41. Favoritfärg: Svart & Rosa
42. Favoritcitat: Hm.. kommer inte på någonting förtillfället.
43. En hemlighet jag vet: Skriver jag det är det ingen hemlighet längre.
44. Bästa present jag fått: Hm, svårt, men det första jag kom på var fårskinnstofflorna jag fick av mamma i julklapp! Är så sjukt skönt att slippe ha frusta fossingar.
45. Senast köpta skiva: Minns ej.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Hmpf.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Hmpf.
48. Udda förmåga/egenskap: Att min näsa vanligtvis piper efter att jag nyst :P haha
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel.
50. Vad lyssnar du på just nu? Watcha say
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jag har läst Snabba Cash. Haft en vääldigt ledig dag. -Skönt!
52. Var är dina föräldrar födda? Mamma i Ludvika, pappa vet jag inte.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Skype
54. Vilken är din favoritrestaurang? Har ingen favorit
55. När badade du i en pool senast? Badar inte i pooler eftersom jag inte tål klor. Men i mars förra året på Gran Canaria
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja, på lågstadiet.
57. Hur många barn vill du ha? 2, en av varje
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hårdrock
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nope.
60. Vad har du för TV-kanaler? Alla vanliga
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Nej, faktiskt inte.
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Det skulle bara fränt, bara jag kom över min höjdskräck.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Gran Canaria? Tror jag..
66. Har du en egen trädgård? Inte egen, nej.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpsons!
68. Kan du alla orden i nationalsången? Japps
69. Badkar eller duschkabin? Om jag ska duscha ska det vara duschkabin, om jag ska bada vill jag ha badkar!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? New moon för 3e gången.
71. Favoritpizza? Italia, hawaii eller kebabpizza.. hmm.
72. Chips eller popcorn? Chips!!
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder ej läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha, neje.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Kebabrulle med Marcus på kebabhouse efter krogen, om de räknas.
78. Favoritchoklad? Gräddnougaten i paradisasken
79. När röstade du senast? Har aldrig gjort det förr. Blir första gången jag får i år.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? När morfar odlade det, längesen alltså.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja, boxning.
82. Är du bra på matlagning? Kan jag inte påstå
83. Klarar du att tanka själv? Ja
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Helt klart coca-cola!! Vanlig ska det vara också, ingen light skit.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja, ofräscht men egna kläder när man jobbar som vårdbiträde.
87. Vad var det senaste du handlade? Shorts och någonting mer från hm. Minns inte vad, men paketet kommer i veckan så det blir jag väl påminnd om då.
88. Har du kräkts offentligt? Mmm..
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärlek betyder mer än pengar
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja
91. Har du ringt något betalnummer? Öhm..?
92. Kan man vara vän med sitt ex? Om båda parterna kommit över varann går det kanske.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mamma när hon opererat axeln
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Jaduu, varken mer eller mindre än vanligt tror jag.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ingenting
96. Vad har du i din väska? Kalender, plånbok, astmamediciner, och en massa annat skit som jag egentligen inte vet varför de ligger där.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Säger godnatt till sötfisen
98. Vad är du tacksam för idag? Att jag har världens finaste vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0