Städ-dag!

Idag mina vänner så ska jag städa här hemma! Det är verkligen på tiden må jag säga.. vågar faktiskt inte skriva när jag städade sist, främst för att jag inte minns senaste gången jag gjorde det.. hehe.. INTE BRA! Men, det är faktiskt inte så stökigt, det är ju beboeligt (heter det så?) och men ipoden i öronen och Justin Bieber flödande ur hörlurarna blir det förhoppningsvis inte så fruktansvärt tråkigt som jag annars kan tycka att det är.
Ha en fin dag, kram!

(förövrigt ser jag fram emot LÖRDAG! För då ska Linda och Mirja firas, Linda fyllde 20 igår, GRATTIS!!, och Mirja fyller 20 på lördag!)

Glömde tala om att jag har fått mitt schema för sommaren, heltid i åtta veckor, kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0