ONSDAG

Nu sitter jag hemma hos syster min. Jag har varit barnvakt till Elsa på morgonen och sen har jag stannat kvar här sen dess. Ska snart dra mig hemåt mamma för att ta in ved från friggeboden innan det blir mörkt.

För en liten stund sen ringde de från jobbet och gav mig mer jobb, vilket är bra, för nu har jag jobb en hel vecka framåt. Det är jätte skönt att slippa tänka på det. Så nu har jag iallfall någonting att göra en vecka framåt. På sett och vis ser jag faktiskt fram emot att plugga(kommer senare ångra att jag skrev detta, "ser fram emot att plugga"). Då vet man liksom när man ska vara i skolan, och pluggandet på fritiden får man lägga upp själv. Att ha ett schema ska bli sjukt skönt, då kan jag äntligen planera min tid lite bättre!

Ha en fin dag allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: emma

haha jaa det där lär du ångra fler gånger än en! :P haha :)

2010-11-10 @ 18:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0