15e OKTOBER

Jaha, då va ansökningen klar då :) Skönt att slippa tänka mer på det!

Jobbade i natt, men idag och imorgon är jag ledig. Tyvärr mäste jag ställa tillbaka dygnet fort nu för jag jobbar delad tur på söndag, vilket betyder att jag börjar 6.45-12 går hem i tre timmar och jobbar 15-21.30.. Såna pass är riktigt sugiga, men det känns så fånigt att bara ta en del av den delade turen, och hur mycket hade jag tänkt att göra på söndag egentligen? Inte mycket alls. Kan lika gärna tjäna lite pengar då :)

Just de, igår såg jag att det snöade i Umeå, första tanken va "Vad fan ska jag dit att göra om 11 dagar?!" men i nästa sekund blev jag så glad när jag kom att tänka på att det bara är 11 dagar kvar tills jag får träffa fiskorven Milad!! :)♥

Kommentarer
Postat av: Linda

arbetsterapuet eller hur det nu stavas haha :P i Umeå?

2010-10-15 @ 13:15:06
Postat av: emma

vadå för ansökning??

2010-10-16 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0