GO SORAN!


Kommentarer
Postat av: emma

så rätt det han säger!

2010-09-06 @ 22:37:12
Postat av: Linda

Nu har jag inte kollat på alla klipp, såg de två första, men hörde inte riktigt allt han sa då dem andra här gluttar fotboll haha :P Men visst, klart han har poäng i vissa saker å ibland brister det. Han säger att SD skulle öka klyftorna i samhället, hur vet han det? Som jag ser det nu så ökas klyftorna i samhället hela tiden genom massivinvandringspolitik. Denna skapar klyftor i samhället som blir större ju mer det tas in. Vi börjar få problem ärligt talat, så därför ser jag bara SD som lösning, men man vet ju aldrig med politik, allt brukar ju inte hållas vad det lovas i de olika partierna när det väl kommer till kritan, men man får väl ge det ett försök. Jag säger inte att invandrare ska kastas ur sverige, det är fel för sånna som redan är svenskar som oss, pratar lika bra osv. Men de som begår brott har inge här å göra. Och detta är ju även ett tecken på att det är för många, vi tar in mer än vad vi kan ta hand om å många hamnar i kriminella banor och som inte klimatiserar sig till sverige, vilket alla borde göra! Detta är inte alls bra. Jag menar på att vi kan inte fortsätta ta in såhär många då man ser hur resultatet blir. Tycker vi ska minska den till en normal nivå! Och som Robert på facebook sa, så har dem andra punkter som faktisikt är bra. :)

2010-09-07 @ 21:20:23
Postat av: therese

Tror du verkligen att SD kommer minska klyftorna? Och invandringen.. Både du och jag är ju tredje generationens invandrare

2010-09-07 @ 21:38:37
Postat av: Linda

Nu har jag inte kollat på alla klipp, såg de två första, men hörde inte riktigt allt han sa då dem andra här gluttar fotboll haha :P Men visst, klart han har poäng i vissa saker å ibland brister det. Han säger att SD skulle öka klyftorna i samhället, hur vet han det? Som jag ser det nu så ökas klyftorna i samhället hela tiden genom massivinvandringspolitik. Denna skapar klyftor i samhället som blir större ju mer det tas in. Vi börjar få problem ärligt talat, så därför ser jag bara SD som lösning, men man vet ju aldrig med politik, allt brukar ju inte hållas vad det lovas i de olika partierna när det väl kommer till kritan, men man får väl ge det ett försök. Jag säger inte att invandrare ska kastas ur sverige, det är fel för sånna som redan är svenskar som oss, pratar lika bra osv. Men de som begår brott har inge här å göra. Och detta är ju även ett tecken på att det är för många, vi tar in mer än vad vi kan ta hand om å många hamnar i kriminella banor och som inte klimatiserar sig till sverige, vilket alla borde göra! Detta är inte alls bra. Jag menar på att vi kan inte fortsätta ta in såhär många då man ser hur resultatet blir. Tycker vi ska minska den till en normal nivå! Och som Robert på facebook sa, så har dem andra punkter som faktisikt är bra. :)

2010-09-07 @ 22:03:15
Postat av: Linda

hahah oj, det blev två ggr :P

2010-09-07 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0