SJUKLING

Sitter här i soffan och kurerar mig med ipren och té. Har blivit riktigt förkyld och har antagligen feber (har ingen termometer, men de känns som att jag har det).
Jag har hur som helst jobbat alla dagar under veckan utom fredag, så ska jag jobba imorgon eftermiddag med. Så då blir de att slänga i sig en ipren innan jag beger mig till jobbet tror jag. Nu ska jag snart se en film på 4an.
Förresten.. Är det inte typiskt att de visas tre bra filmer på tv samma tid och samma dag när det andra dagar i veckan bara är en massa skit på tv?.. En tanke bara.
Ciao♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig :D får du jobba mkt ?

2010-09-05 @ 00:06:42
Postat av: emma

jo det är rätt typsikt faktiskt, men snart kommer nog alla bra program att börja igen ska du se :)

2010-09-05 @ 11:50:26
Postat av: therese

jag har jobbat sex av 7 dagar den här veckan.. Nu är jag sjuk och ska jobba ikväll med.. Sen måste jag nog vara hemma imrogon och se till att jag blir frisk :)

2010-09-05 @ 13:46:19
Postat av: Linda

Härligt! Kommer du få jobba lika mycket sen också eller? Ah man blir ju inte frisk av å jobba... :P

2010-09-07 @ 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0