Linköping

Torsdag-Lördag var jag i Linköping hemma hos Emma och Simon! :) Det var riktigt trevligt! Eftersom jag var ganska bra på att ta bilder under vistelsen tänkte jag lägga upp dem och berätta vad vi gjorde till bilderna istället för att bara rabbla allting rakt upp och ner..


När Emma hade mött upp mig på tågstationen gick vi till stan, fikade och shoppade lite..

På kvällen blev det fest! Hoffmaestro var och spelade i Linköping och det gick vi på :) Milad och Rosana, Simons syster Johanna och hennes pojkvän Pontus kom också hem till Emma och Simon!

Här är en drink som Simon blandade. Oboy smakade den, MUMS!
Emma råkade ha sönder ett vinglas..
Sedan blev det taxifärd till Hoffmaestro!
Framme..
Kvällan avslutades sedan på donken!


I Fredags var vi, inte så konstigt nog, trötta och sega. Vaknade runt 12-13(?) åt frukost och efter ett tag gick jag och Emma till coop för att köpa grejer till maten, det blev taco! Mycket gott. Sedan blev det film och gottigheter.

Under natten så spökade det för mig, vattenkranen började droppa av sig själv och det blinkade från köket, även fast det inte var någon lampa tänd. Och på morgonen märkte vi att en ljuslykta som brukar stå på Emma och Simons blombräda i deras sovrum märkligt nog stod på golvet nedanför. (Den var i glas så den borde gått sönder om den hade ramlat...) Hej på dig spöket, hoppas vi inte "ses" igen!


I lördags var det dags att åka hem och på tåget var jag faktiskt så duktig att jag pluggade, trots att det gör mig smått illamående att läsa när jag åker tåg eller liknande... (Klapp på axeln)

Det var skit kul att träffa Emma igen! Ska dit i sommar och hälsa på också, mer än en gång hoppas jag^^

Kommentarer
Postat av: emma

MINST TIO ggr! ;) Vi tittar ju helt fel in i kameran på en utav bilderna, haha undrar varför! :P

2011-04-25 @ 10:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0