Måste bara visa er.....

Åh, jag måste bara visa som sagt. Som ni alla säkert redan vet (eftersom jag upplyser er) så sjöng ju Justin Chris Browns låt "With you" och la upp den på youtube när han va liten.. typ 12-13?(Se nedan) Och idag i Sydney så var Chris inbjuden till Justins turné! (Se klipp nr 2) Tänk om någon synsk person hade sagt till honom när han va i 12-13 års åldern att Chris Brown skulle vara gäst och sjunga med honom på hans egen världsturné........... Inte fan tror jag att han hade trott på de. Men hur coolt är det inte egentligen?!


Sen har de ju gjort en låt tillsammans också, den är på Chis Browns skiva, så de är bara feat. Justin, men ändå! BALLT! (Den har ni ju också redan hört eftersom jag lagt upp den förut, Men med risk för att ni dissade den då så lägger jag upp den igen, haha :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0