Forgot to tell you.

Jag var ju hos tandis igår för att spola rent vid min dumma visdomstand där det fastnat matrester under tandköttet. Fatta ont det gjorde? Gjorde lite ont att ta bort det också, men hellre det än att råka tugga på tandköttet som är kvar över visdomstanden hela tiden när man äter.. Så fick jag en sån där smal tandborste och nåt bakteriedödande skit jag ska försöka stoppa in under tandköttet där det fastnar mat. Att det gör ont och fastnar matrester under tandköttet där kan hålla på till och från i några år sa tandhygienisten. KUL! Jag kan också meddela att allting härmed tuggas på VÄNSTER sida av munnen, då tandfan sitter nere på höger sida.







Tänkte precis ta en bild på tanden och lägga upp det så ni får se.... Sen slog det mig att ni antagligen helst hoppar över just den biten.... Eller?

Kommentarer
Postat av: emma

du jag har haft såna problem i några år! nu vet du hur ont jag har haft det! släng upp bilden!

2011-08-30 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0