Rökeriet och Rhodos.

Igår kväll åt jag med mamma, Leffe och Cecilia på Rökeriet i hamnen i Nyköping, där åt jag riktigt god mat, rökt lax med romsås och potatis! MUMMA! Nu ikväll var jag med Milad och åt på Rhodos och där åt jag kyckling souvlaki med pommes, gott det med, men rökeriet var ju strået vassare... och dyrare...... Efter maten gick jag och Milad en sväng på stan, där köpte jag ett par godisremmar och sen på coop nära på väg hem köpte jag en Cosmopolitan tidning.. Det är alltså vad jag ska sysselsätta mig med nu, innan jag ska sova. Blir ju jobb imorgon med, 7-14.
Här är en bild på mina rester från igår.. Glömmer dessvärre alltid att ta bild innan jag ätit bara för att jag är så hungirg, även fast jag tänker "Nu ska jag komma ihåg att ta bild så jag kan lägga upp på bloggen så att Emma får se!" haha.

Kommentarer
Postat av: Milad

Så vitt jag kommer ihåg så vare JAG som köpte både remarna och cosmo (;

2011-08-06 @ 05:44:21
URL: http://theserese.blogg.se/
Postat av: Therése

Mina pengar ^^ Btw, kul att du använder min URL när du skriver en kommentar :P

2011-08-06 @ 21:37:18
URL: http://theserese.blogg.se/
Postat av: Therése

Mina pengar ^^ Btw, kul att du använder min URL när du skriver en kommentar :P

2011-08-06 @ 21:37:28
URL: http://theserese.blogg.se/
Postat av: emma

åh! SUCK, inte lika kul att se rester som maten på tallriken innan! ;P men tack för tanken! :)

2011-08-06 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0