VECKAN

I veckan som gått har jag pluggat! Nollningen är ju slut så jag har mest pluggat på eftermiddagarna. Men i fredags var jag och Milad på bio, vi såg little fockers :) Den var riktigt bra! Man skrattade högt ett flertal gånger, inte ofta det händer!
Igår hade Milad match. Jag skjutsade honom till Mariehem C vid kl 11 för att han skulle få skjuts till hallen med en lagkompis. Sen åkte jag till Patricia och hon bjöd på brunch! Mycket gott var det! Sen begav vi oss till macken för jag var tvungen att fylla på kylarvätska. Men jag fick spela dum och låtsas som att jag inte fattade någonting så att killen i kassan hjälpte mig :P Efter det åkte vi till Robertsfors för att se matchen! Den här veckan vann dom inte, men Milad var iallfall duktig.
På kvällen var det tänkt att jag, Milad, Patricia och hennes roomie Ulrika skulle ut och dansa salsa. Men det var så lite folk där så det blev NH istället. Där fann vi även Malin Lassi så det var skoj! Dock drack jag ingenting eftersom det har vart mycket med nollningen plus att jag körde^^

Kommentarer
Postat av: emma

skoj!! :) jag vill se den filmen men simon säger att den är dålig :P då ska jag säga att du säger att den är bra ;) det kanske kanske kan gå hem då! :P

2011-02-07 @ 10:32:50
Postat av: therese

Det får vi hoppas, för det var min humor, så då borde den nog passa ganska bra för dig också!^^

2011-02-08 @ 00:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0