HEJ!

Det var ett tag sen :P Har inte riktigt känt för att skriva helt enkelt.. Men så måste det ju också få vara ibland.

Så, vad har hänt sen senast? Jag har umgåtts med mina nära och kära, riktigt mysigt och roligt har det varit! Tyvärr har Emma nu åkt tillbaka till Linköping och Mirja har dragit till Australien den lilla skiten :P 

Jag hade väligt kul både på juldagen och på nyår.. Tänkte att jag kan skriva två separata inlägg med bilder till dem efter jag skirvit klart det här :) 

På torsdag smället det, då blir det till att lida ett tag, men det är ju sånt man får ta^^ 

Och lördag sen 15e smäller det ännu en gång, då tar jag mitt pick och pack och åker alla 75,81 mil till min kära Milad i Umeå :) (Kollade den exakta längden från mammas hus till hans lägenhet i Umeå, haha)

Och någonting mer super intressant (enligt mig, men antagligen inte enligt er) som jag inte vet om jag skrivit innan är att Justin och Chis Brown ska göra en låt ihop, HUR NAAAAJS?! :D wooop!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och skriva de där inläggen om juldagen och nyår, Pöss♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0