NYÅR

Nyårsafton firades först hemma hos mamma. Emma kom hit så åt vi trerätters med min familj och lite gäster. Riktigt gott var det, synd bara att man alltid äter så fort när det är mat man sett fram emot.. Eller iofs kanske jag alltid äter fort. Vette fan, men det gick undan iallfall. Runt nio tiden när vi var mätta och belåtna kände vi att det var dags att dra oss in mot nyköping. Tur som vi hade klev Robin precis innan för dörren lagom tills vi skulle åka så han skjutsade oss  snäll som han var! :)

Vi klev av hos Simon, där blev det till att spela en musik-quiz som han hade ägnat sig åt att göra under dagen. Det var skoj! Jag fick 16 poäng, vinnaren (var det Oliver?) fick 20 poäng, så jag var ju inte så fasligt långt ifrån att vinna iallafall :P 

När vi spelat klart gick jag hem till Rosana, där var Milad, Karim, Malin och hennes pojkvän Johan. Därifrån har jag bilder. Tänkte tyvärr inte på att ta några tidigare på kvällen.. 








 


Kommentarer
Postat av: emma

it was simon freij som vann :P

2011-01-04 @ 12:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0