Dagen.

Idag har jag förresten vart på min andra inskolningsdag till kl 14. Efter det gick jag hem och kollade på Water For Elephants medan jag inväntade Tove! Riktigt kul att träffa henne igen, var ju läääääääääääänge sen sist :( Vi åt iallfall pizza och kollade på en film sen för vi båda var riktigt trötta efter våra förmiddagspass med jobb.. Jag skjutsade hem henne vid 21.30 för hon ska upp och jobba imorgon med! Men jag har sån tur så att jag är LEDIG! Desvärre jobbar jag ju midsommarafton kväll och midsommardagen förmiddag. BAJS, men tänk; PENGAAAAR!!!

Kommentarer
Postat av: emma

jag jobbar också heela midsommarhelgen med start på torsdag-söndag! så vi kan tänka på varandra ;)

2011-06-21 @ 09:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0